torsdag 8 juli 2010

I förrgår var P och Ru klara med trappan. Räckena skall så klart också målas svarta. Men det får vänta ett tag... Nu vill jag att vi har semester hela familjen och bara umgås! I går skulle vi åka och bada. W var glad och uppspelt när vi kom fram till badet, hon och P gick direkt och åkte linbana (det är hennes favoritsysselsättning där, sist vi var där puttade jag på henne och några till så jag hade träningsvärk i 2 dagar efteråt! Och det är inte ett bevis på att jag sprang upp och ner många gånger utan ett bevis på att jag är otränad så det bara skriker om det! Nu när man ska vara i form!) Det var väl fjärde åket som W skulle rätta till en grej som höll på att flyga av, hon släpper händerna just när gungan vänder och är som högst och hon faller rakt ner på ryggen nästan uppe vid nacken. Fallet såg hemskt ut och hon blir så klart ledsen och har jätte ont. Jag och P blir oroliga och rädda. Och efter det är ingen av oss är så sugna på att bada så vi åker hem (jag hade bara hunnit lägga ut filten och lyft ner S och T från vagnen). När vi kom hem igen dröjde det inte länge innan W var sitt vanliga hoppiga studsiga jag igen! Phu, vad hon skrämde oss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vad otäckt. Tur är att barn är så mjuka o faller så avslappnat. En gammal människa som jag hade säkert brutit både armar o ben, men å andra sidan så åker jag inte linbana heller.
Kram Gudrun

Om oss sa...

hihi :)

Anna sa...

Snygg trappa! Det blev supersnyggt med svarta räcken. Passar jättebra med huset. Bra jobbat!