söndag 21 september 2008

fint höstväder

I helgen har Stockholm bjudit på fint höstväder. Vi skulle eg. hem till G. och D. i går lördag men både jag och P. har känt oss hängiga så det blev en lugn helg istället. I lördagsförmiddags gjorde först jag och Wilma några ärenden, var och fikade (mysigt, satt ute) och sedan gick vi till i parken. Patrik lät vi vara hemma och sova eftersom han inte kände sig bra. I parken träffade vi Wilmas bästis, Josefine. Med hennes farmor och faster Ellen. Tjejerna lekt och hade kul. Sedan gick vi hem och åt lunch och vilade middag. På eftermiddagen kände jag mig inte heller bra så Patrik gick och hyrde en familjefilm och köpte Ben & Jerry, sedan kröp vi ner mös i soffan alla tre. Fick lite dåligt samvete, för det blev ju som barnpassning för Wilma. Men hon led inte och jag och P. kunde slappa och vila - vilket vi behövde!

Jag mår fortfarande inte bra, mår väldigt illa. På jobbet har endel klagat över det - så jag vet inte om det är något med det...jag har ju mått lite illa i graviditeten men inte så här mycket och jag tycker att det är konstigt att det kommer nu. Det brukar väl avta nu, inte öka?! Men jag och Wilma kom iaf ut på eftermiddagen och det var jätte skönt väder!

I morgon är det måndag igen! Veckorna går så fort!!! P. ska vara hemma från jobbet, han mår inte alls bra. Jag mår bra till och från...konstigt, just nu mår jag jätte illa, men har väl tänkt gå till jobbet - även om jag nu inte alls känner mig laddad!

Inga kommentarer: