tisdag 30 september 2008

trött o illamående!!

Gud vad jag är trött hela tiden!! På kvällarna orkar jag ingenting - träna har jag inte gjort en enda gång efter sommaren och scrappat, inte ens det orkar jag!!! Det var flera veckor sedan jag gjorde något har ingen ork eller inspiration, är bara trött. Och nu längtar jag efter att krypa ner i sängen. Har varit på Grodanmöte i kväll. Där bjöds det på fika, goda mackor och kakor. Jag åt inget först för jag var så mätt och illamående efter middagen. Men innan vi skulle gå så åt jag två mackor - mycket goda men nu mår jag illa igen. Det är ungefär 30 - 45 min efter jag ätit som jag mår dåligt! Och byxorna spänner och känns redan trånga - och jag är i v. 11 - hur ska det här sluta!?! Hoppas Wilma sover litebättre i natt i alla fall, i natt var hon krånlig. Ska boka in en spa dag på Åhlens, det går ut snart - fick det för två år sedan!! Men det blir aldrig av att jag ringer, men i morgon ska jag ringa - jag behöver verkligen det känner jag!! JAg har kollat in en som låter super mysig, en heldag - med tre behandlignar och lunch. Då får jag lägga till lite själv men det är det värt!!

Inga kommentarer: