måndag 1 december 2008

blandade sjuka dagar & sköna dagar

Nu har vi varit sjuka ett tag, men det är mycket bättre. JAg har tagit det mycket mycket lugnt de sista dagarna. Onsdag, torsdag och fredag var jag hemma från jobbet och sedan var jag på spa med tjejgänget och verkligen tog det lugnt. Det kändes nästan som om jag gick in i något slags dval-stadium!! Det var så skönt att bara ta det lugnt, umgås och skämma bort kroppen med behandlingar!!! I dag var jag tillbaka på jobbet och i kväll tycker jag att jag känner mig pigg - det brukar jag inte göra på kvällarna!

I onsdags när jag var som sjukast så ringer de på eftermiddagen från Wilmas dagis och tycker att hon är gnällig (ingen feber men inte alls på humör) jag sa att jag kommer och hämtar henne men jag var så trött och sjuk att jag började gråta när jag lagt på. På kvällen ringde jag mamma och hörde om de kunde komma och hjälpa oss med Wilma. Nu har vi alla tre gått så länge sjuka så jag hade ingen ork kvar. Wilma blev som tur var aldrig sjuk, och mamma och Ruben kom på fredag och de åkte till Mariestad på fredagen. Och jag längtar så himla himla mycket efter min älskade goding, men samtidigt är det väldigt skönt att vara hemma och ta det lugnt och sova hela nätter!

Inga kommentarer: