tisdag 14 juli 2009

Lycka!! Mitt favoritprogram på tv har börjat igen - So you think you can dance - det sitter jag och tittar på nu!!


I dag har vi varit ute i Karlsvik, Wilma har badat och lekt med grannkillen, Emil. På förmiddagen var jag på stan och köpte de sista presenterna - för i morgon fyller Wilma OCH min mamma år!


I helgen skickade jag äntligen in ett kort till en födelseannons, och den var i tidningen idag. Det var förresten lite kul när jag gick på stan idag och folk hade läst annonsen och kommenterade som så många andra att de var så stora för att vara tvillingar! Det var detta kort. Kortet är taget en morgon, barnen sitter och myser i soffan iförda pyjamaser!



Jag avslutar detta inlägg på samma sätt som jag började, nämligen med LYCKA! Lycka över att ha tre så underbara ungar!! Jag älskar er alla tre! Och tänk att man efter så kort tid kan tycka om någon så mycket och att det kan kännas så naturligt att vi gått från tre till fem i familjen.

Nu måste jag återå till So you think you can dance!

Inga kommentarer: