söndag 25 januari 2009





I dag var jag och Wilma och badade i badhuset - innan var jag osäker på om jag skulle orka med denna lilla utflykt men jag ville så gärna göra något kul ihop med Wilma - för hennes skull och min skull. När hon fick reda på att vi skulle gå och bada ihop med Jossan och Jens blev hon super glad och ytterkläderna åkte på i en rasande fart!!
Det var så härligt att se henne i vattnet, hon var helt överlycklig!! Men efter en halv timmes full aktivitet i poolen så skakade hennes lilla kropp jätte mycket och läpparna var helt blå - då tyckte hon att vi skulle gå och duscha - vi stod (eller hon satt på en plaststol) i duschen i en halv timme med ett litet avbrott för lite bastu. Hon tyckte det var så skönt att stå där i den varma duschen - och det tyckte jag med så vi stod där och njöt! Jag hade med vår lilla kamera till badhuset men orkade sedan inte ta med den in så det blir lite kort från i somras istället!

Inga kommentarer: