tisdag 27 januari 2009

Wilmas födelsedag!!

I går när jag var och hämtade Wilma på dagis så berättade jag att vi skulle gå till posten och hämta ett paket till henne. "Ja fyller år idag, jag fyller år idag!!" ropade hon då själaglad!! Jag försökte förklara att hon inte fyllde år men att hon skulle få paket i alla fall. Men det gick inte in, får man paket då fyller man år så är det bara! (Enligt Wilma fyllde jag år förra veckan då vi var och hämtade ut ett paket med scrap-saker som jag beställt.) Patrik kom också och vi gick och hämtade ut paketet, väl hemma öppnade vi paketet och det var kläder från farmor och farfar. Wilma blev jätte glad, hon slet av sig kläderna hon hade på sig och med full koncentration tog på sig det nya! Hon var så glad över att fylla år och få paket - vi sjöng för henne och hon var så nöjd! Tänk, det är inte mycket som behövs!

Inga kommentarer: