lördag 24 januari 2009

Stammis på sjukhuset!

Vet inte om jag vågar skriva om hur veckan varit. Efter senaste inlägget så tänkte jag att nästa inlägg ska bli kul och positivt...men veckan har inte direkt kantats av positiva saker!! Måndagen var bra, jag kände mig pigg, Patrik åkte till Göteborg (mässa, var hemma onsdag kväll). De tre följande dagarna var jag på Huddinge 4 gånger (med mig själv. Nu kan jag vägen dit, det är ju bra!), var på apotektet och hämtade ut olika recept 4 gånger (till mig), var hos barnmorskan 1 gång, MVC läkaren 1 gång (blev 100% sjukskriven till slutet av feb.). Var hemma och vabbade för Wilma som hade maginfluensa (hon har inte haft det tidigare så jag hade hoppats på att hon var en av de lyckligt lottade som inte fick det men så var inte fallet...synd!!

Jag har haft massor av konstiga besvär som ont i kroppen - fick voltaren som jag nog inte tålde och fick avbryta kuren. Har varit helt uppsvullen som en elefant, huden har varit helt röd, varm, full av utslag och kliat en jäkla massa! Jag hade en infektion i kroppen så jag fick antibiotika - den tror jag inte heller jag tålde för jag har haft väldigt besvär med astman sedan jag började använda den - så idag slutade jag med den och fick ett nytt recept med antibiotika.

För övrigt är Wilma mycket bättre men säkert alldeles övertrött på sina tråkiga föräldrar som bara är sjuka och trötta hela tiden. Patrik fick i dag maginfluensa och jag har ju som sagt inte mått så bra och varit så otroligt trött av medicinerna jag ätit att jag skulle kunna sova 24 timmar/dygn! Idag skulle vi träffat Jens, Annica, Jossan och lilla Lovisa i parken och grillat korv - det fick vi tyvärr ställa in, tråkigt! Men vädret har varit riktigt grått och tråkigt så det hade inte varit någon höjdare att vara där ändå - hela parken ser ut som en blöt skridskobana!

Nästa gång då SKA det bli ett roligare inlägg med bilder och bara kul saker att berätta!!

Inga kommentarer: