tisdag 21 september 2010

Tack & adjö!

För exakt 2 år sedan idag, startade jag denna blogg. Tanken var att de där hemma skulle kunna följa min graviditet. Det har varit roligt att skriva av sig, ha bloggen lite som en dagbok med bilder. Men under de sista halvåret har lusten att blogga inte varit lika påtaglig och många gånger har jag tänkt att jag ska sluta med det. Men sen får jag ett litet ryck och gör ett inlägg...men jag undrar om inte detta ska bli mitt sista... så jag tackar för mig! (Oj det kändes lite konstigt att skriva, så definitivt.)
Dagens bilden blir på min stora lilla tjej, som just nu helst av allt vill vara klädd i sin prinsessklänning (eller någon annan klänning som man kan snurra runt bra i!), hennes "rosetta-skor" och strumpbyxor!
Ha det gött!!! Kram S.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad synd. Men jag kan förstå dig. Det har varit så kul att följa er och få se barnen växa. Känns som jag känner dem, fast jag ju inte gör det...

Ha det bra, vi ses snart.
Kram
/J

Anna sa...

Neeej! Vad tråkigt!

Fast jag förstår dig. Det blir lätt en press och man känner sig stressad - men jag kommer sakna dina uppdateringar. Så roligt när man inte bor så nära att läsa om vad som händer. Men då får vi väl ringa istället :-)

Kram

Tessan sa...

Men så synd :(
Jag förstår dig hursom helst. Man har ju sina blogg-svackor ibland, om man säger så.
Kommer sakna att gå in på din blogg.
Kramar!
Ses imorgon