måndag 13 oktober 2008

Helgerna går alldeles för fort!


I helgen har mamma och Ruben varit här. Det var väldigt skönt och trevligt. Jag har sovit jätte gott och länge för dem har tagit Wilma. Och jag kände mig väldigt utsövd - hade ingen huvudvärk, satt till och med och scrappade i går kväll - det var över en månad sedan jag gjorde det sist. (Idag har jag tyvärr ont i huvdet igen!) Men vi hade det som sagt bra i helgen, jag och Patrik gjorde några ärenden i lördags då mamma och Ruben tog med Wilma till parken. I söndags åkte vi till Bergianska - igen!! Det var jätte fint väder och härliga höstfärger och blommor. Jag var helt tokig med kameran!! På eftermiddagen var vi inne på en thailänsk restaurang på söder - mycket trevlig, mysig inredning och god mat. Dit kommer vi nog gå fler gånger! Men sedan var det söndag kväll (jag satt som sgt och scrappa lite - kul, ligger efter massor!!) och det var bara att ställa in sig för en veckas arbete!


Inga kommentarer: