lördag 1 november 2008




Nu ligger Wilma och sover, jag har suttit och jobbat lite men kände att jag behövde ett break. Så jag satte mig och tittade på gamla bilder och hittade våra bilder från Thailand, av de bilderna är nog dessa två några av mina favoriter. Mats och Wilma var tighta polare när vi var iväg och här sitter de i poolen och samspråkar. Det ser ut som Wilma förklarat något - på största allvar och sedan frågar: ...eller vad tycker du?!




I går var det jätte grått och trist här. På eftermiddagen åkte vi till ett nytt möbel- och inredningsvaruhus i Kungens Kurva och köpte en kökslampch två ljusslingor som vi har dekorerat fönster med. Inköpet av kökslampan fick till följd att vi nu känner för att köpa ett nytt köksbord och nya stolar.... vi får se om vi åker iväg en sväng i eftermiddag och kikar lite....




Nu på förmiddagen var jag och Wilma i parken och lekte med Josefine, solen sken och det var riktigt härligt. När vi kom hem hade Patrik gjort pannkakor till oss, mums!!

Inga kommentarer: