torsdag 6 november 2008

redogörelse av veckan...


Ligger i soffan och tittar på tv efter en fullspäckad vecka. I måndagskväll var jag på den förskola som jobbade på förra veckan och redovisade vad som kommit fram i samtalen med personalen. Det kändes bra och jag fick en fin blombukett av bitr. rektor som för övrigt är super bra! I tisdags var jag ju ledig och vi var på Junibacken, på kvällen var det möte på Grodan, Wilmas förskola, Patrik fick välja mellan att gå på det eller städa på onsdagen - och han valde mötet - konstigt!! Så därför fick jag gå och städa på onsdagen. Jag var skittrött och hade ont i huvudet när jag gick i väg, städningen kändes tung och jag var helt slut efteråt! Puh!! I dag började jag tidigt och har haft ont i huvudet även idag. Klockan 15.00 var det dropp-in soppa på Grodan. Så jag och Patrik var där. Sedan hem, Jossan, Annica och Jens kom och hälsa på!! Jätte kul, tjejerna hade super kul och vi vuxna trevligt. Patrik gjorde två mycket goda pizzor som vi tryckte i oss så vi var stånkmätta!! Nu känns det skönt att det är fredag i morgon. Patrik ska ut på kvällen så jag och Wilma får ha en myskväll själva!

Inga kommentarer: