söndag 23 november 2008

sjukstuga




Nu har vi varit sjuka, förkylda, i en hel vecka, inte alls kul - men i morgon blir det jobb och dagis igen. Jag har dragits med min förkylning i flera veckor, men torsdag och fredag förra veckan bröt det nog ut - jag skulle eg. åkt till Uppsala och hälsat på Bella och Mille men fick ställa in det, för jag vet inte vilken gång i ordningen - det börjar ju nästan bli pinsamt nu! Jennie var hos henne och tanken var att vi alla skulle träffas. Jennie kom in till stan på lördagen och vi gick på stan och kikade, fikade, åt lunch och köpte med oss middag från Hötorgshallen. På kvällen gick vi på bio, vilket jag inte gjort sedan Wilma kom. På söndagen kände jag mig bra seg, Patrik och Wilma var hos Jens, Annica och Josefine på eftermiddagen men jag satt hemma och jobba. Patrik kom hem och kände sig dålig....och sedan blev Wilma dålig, på den vägen är det.... I helgen skulle vi eg. åkte till Peter och Anna och umgåtts hela helgen. Men eftersom vi fortfarande inte kände oss bra så fick vi stanna hemma och ta det lugnt istället.


Inga kommentarer: