onsdag 10 juni 2009

Ska se om jag hinner skriva lite... alla barnen ligger och sover så jag tänkte passa på. Wilma har snart sovit i tre timmar och hon brukar inte alltid sova middag. I går kväll vid sju sa hon att hon ville gå och lägga sig (kors i taket, hon somnade med en gång. Sedan kom hon in till oss vid fyra i natt, då tyckte jag att hon kändes varm, tog tempen i morse men det visade ingenting.)

Idag gick hon och jag och hälsa på på förskolan Skrivaren ("mitt" gamla dagis!) där hon ska börja i augusti (jag tyckte att det var jätte kul att träffa flera av mina gamla kollegor - W. tyckte nog jag pratade för mycket!! Jag fick reda på att en av mina gamla kolleogor skulle vara W. fröken - det blev jag jätte glad för! JAg tror att det kommer bli kul för W. att börjapå Skrivaren men det blir en stor omställning att komma från ett litet ställe med bara en avdelning och tre andra kompisar i samma avd. Nu bli det tre avdelningar och 14 barn i samma ålder som henne själv!) Sedan gick vi ner till stan, torgdag -tänkte köpa blommor, men det blev inga. Wilma somnade på vägen hem och ville sedan gå och lägga sig så hon och jag gick och la oss och sov - mycket skönt! Innan vi somnade sa jag; Du är nog inte riktigt bra. Och det höll hon med om; Jag är inte riktigt bra!

Inga kommentarer: