tisdag 24 februari 2009

Förkyld - igen!!




Japp då var det dags igen då för en ny förkylning!! Jippie va kul!! Började bli snuvig i går eftermiddag och idag har jag tagit det lugnt hela dagen - hade tänkt att åka till Skäris och göra några ärenden men så blev det icke!! Tur att Wilma är i M-st så jag kan vila ordentligt!

I går innan jag blev snuvig kände jag mig pigg och gjorde lite nytta t ex planterade om blommor, plockade i ordning och scrappade. Det kändes bra!

Korten är från helgens besök hos T. och T. - det är bus i Tobbes knä och dans till Melodifestivalen.

3 kommentarer:

Tessan sa...

Hej!

Stackars liten du!! Sjuk igen! UJ, UJ, UJ... Hoppas att det funkar att vara själv nu när du är lite krasslig, du kan ju i alla fall vila ifred. Åker du till M-stad imorgon igen?
Krya på dig!
Kram

Tessan sa...

Glömde föresten skriva att jag nu har en egen blogg: livetmedhammer.blogspot.com
Välkommen!

Om oss sa...

Halloj! Ja, jag såg det - välkommen till Bloggvärlden. Ska följa er där (också)! Jag var ute på den förrut men jag kunde inte få till det med att skriva någon kommentar!

HA det gott! Vi hörs!

Kram Sofia