tisdag 3 februari 2009

Ska det vara så här?!

Gjorde ju ett inlägg i tordags senast och då kände jag mig lite bättre på dagen, på kvällen blev jag sämre igen framför allt med astman och sedan kom en ny förkylning - den fjärde på sex veckor. Jag fick feber, hosta, halsont och snuva - jag är så jäkla trött på det här så jag vet inte vad jag ska göra. Har ingen ork eller energi för tillfället!
Pratade med en sköterska förrut idag och enligt henne var det inte så mycket att göra, jag är extra infektionskänslig nu och drar på mig allt som Wilma drar med sig hem från dagis. Hon föreslog bl a att jag skulle ha Wilma hemma så hon inte skulle ta med sig massor av infektioner hem?! Vi var hemma i går för hon hade feber i söndags (då satt eller låg hon hela dagen i soffan och gjorde inte mycket väsen ifrån sig, det hade ju inte varit några problem men i går var hon pigg och ville leka med mamma hela tiden!) jag var helt slut!! Det funkar ju inte!
Vet inte vad jag ska göra.....hoppas bara att Wilma håller sig frisk. Hon var hemma i dag också, för i går kväll hade hon feber igen, men hon har varit pigg under dagen - Patrik fick stanna hemma idag. I morgon blir det dagis igen och jag hoppas att hon håller sig frisk och feberfri!!!


För ett tag sedan la jag ju ut lite snygga hippies - här kommer fler!!



2 kommentarer:

Totten sa...

HUR SVÅRT KAN DET VARA!!!!
Nu är det tredje gången jag skriver kommentar på er roliga sida men tydligen så är jag totalt nollad för jag får det inte att funka.

Trist med alla sjukdommar, själva har vi klarat oss fint. Vi har varit i Sälen och åkt skidor väldigt kul trots trist väder.

Många Kramar till er alla
Lotta

Om oss sa...

kul att höra att ni mår bra o att ni hade det bra i Sälen!

Vi får höras någon dag!

Kram S.