onsdag 18 februari 2009

I dag har jag varit hos barnmorskan, hon sa att allt såg bra ut men att jag inte skulle ha så mycket sammandragningar som gör ont som jag haft den sista tiden - om det kommer mer sådana ska jag ringa förlossningen.

Barnmorskan lyssnade på fostrens hjärtljud - i dag var det ena snabbt och det andra långsamt. Det varierar väldigt - för fyra gånger sedan var det likadant (då tänkte jag att det kanske är en pojk och en flicka) gången därefter var båda långsamma (två killar kanske?!) och gången därefter båda snabba (tjejer?!). Ja vi får väl se vad det är för krabater!!!

Wilma pratar mycket om bebisarna nu, hon ska hjälp till och mata, tvätta och byta blöja på dem, klappa och krama dem med mera. Två mornar i rad har det första hon sagt på morgonen varit något med bebisarna. Vi få väl se hur kul hon tycker att det är när de väl kommer....

Inga kommentarer: