torsdag 28 januari 2010

För dem som är suga på att kolla på kort från 2009 kan titta på inlägg från 18 januari 2010, då lade jag nämligen in endel av de kort från 2009 som jag fastnat för av en eller annan anledning. Men eftersom det var så många har jag tvekat att lägga ut dem, men i kväll tyckte jag att det kunde vara kul i alla fall. Då la jag in korten och texten vad de stod för - nu i kväll la jag till mer text och tänkte inte på att det skulle hamna under den 18 januari. Men det kanske var bra - för då får ni som läser det här välja om ni vill titta på gamla kort eller ej, och jag har det sparat till nästa år - vilket var min tanke.
Snurrigt eller?!

2 kommentarer:

Tessan sa...

Nej, inte snurrigt alls ;-)
Du vet ju att jag älskar kort, så jag har självklart tittat på allihop! Härligt med en del sommarkort, så här i istider!

Fattade jag rätt när jag läste att Sixten fått feber nu, elr var det ett gamalt inlägg?
Hoppas att vi ses på badet på lördag!
Kanske en fika på Södra vägen i helgen låter lockande :-)
Kramar

Anna sa...

Underbart med kort! Så himla fina! Nu blev jag också inspirerad, men jag hittar inte tiden. Har helt slutat att fota sedan vi började jobba för 2 v sedan. Mina stackars barn kommer bara ha foton på sig själva fram till 2009 och på semetern... :-)

Hoppas att S kryar på sig snart!
Kram