söndag 10 januari 2010

Slut på jullovet



Jaha då var jullovet över för denna gång! Det har varit långt och skönt och vi har haft mycket snö, många minusgrader, många pulka åk, mycket god mat, många trevliga möten med vänner och familj - sen var det ju det där med maginfluensan också, inte lika kul men det gick ju över fort (och som svar på Leif kommentar så blev jag tyvärr inte av med julskinkan! När vi vägde oss efteråt hade P gått ner 1,8, W gått ner 1,7 och jag upp 0,3?!? Hur nu det kan gå till - inte alls rättvist! Enligt P beror det på hur sjuk man var...alltså var inte jag så sjuk...jag tror inte alls på den teorin.).
I morgon ska P jobba och W ska till förskolan. Vi får ställa klockan så vi kommer upp i tid, för vi har blivit ett par riktigt sjusovare allihop! Min mamma är så snäll så hon kommer hit på morgonen så jag inte behöver pulsa på S och T.

1 kommentar:

Anna C sa...

Vilka otroligt fina bilder! Man måste ju konserverar den här oerhört vackra vinter på något sätt!