torsdag 14 januari 2010

Lite mer kommentarer vore ju kul....

Tänkte jag skulle passa på att göra ett inlägg - S och T sover och W är hos mormor och morfar. Jag har inte varit så flitig på inlägg den sista tiden - det finns ju lite annat att pyssla med också... Men det verkar inte vara någon som saknar mig... på mina sista fyra inlägg har jag fått två kommentarer, båda från Anna (Tack, Anna för det!). Det vore ju kul om man kunde få någon respons ibland - det skulle ju bara kunna vara: Gud vilket tråkigt inlägg! Några har frågat hur man gör inlägg, man kan t ex: Skriva en kommentar och kryssa sedan i Anonym - Om man inte vill vara anonym är det bara att skriva sitt namn i själva kommentaren!

Så här har mina sista dagarna sett ut:

Lör. Hela fam. var och åkte pulka i Alhagen, träffade på en dagiskompis till Wilma. Var hos He och Lo på kvällen och käkade mat och bara hängde, mkt trevligt!

Sön. Plocka och greja, Jag och pysslade, P åkte till To och Te en sväng, på em åkte jag och W till Lo och He, satt där och prata medan tjejerna lekte.

Mån. Jobb och vardag igen! Mamma kom på morgonen så jag slapp ta med S och T till dagis. W första dag på länge. P jobbade hemifrån.

Tis. Hade lite sovmorgon, lämna W på dagis, S och T på BVC (8 mån kontroll, allt såg bra ut!) Mamma var här på em och kväll, He och Lo m barn kom också en sväng. P åkte till Tyskland. Jag beställde kort.

Ons. Mamma kom på morgonen. När W kommit hem från dagis kom Terese och Alma, lekte och åt våfflor (dock ej så lyckade - men tjejerna åt de få som det blev ngt av!) Mamma kom på kvällen och hjälpte till med nattning av barn. Jag satt och fixa med lite mer kort...

Tors. Mamma kom på morgonen. Jag lämnade W. Sedan plockades och lektes det här hemma. Ma och Ru hämtade W på dagis (förmodligen sover hon där i natt.) Jag, S och T har varit på stan, hämtat kort, köpt present till P och en blus till mig.

I morgon kommer P hem och på kvällen blir det tjejkväll på Mumma - hoppas det blir lika kul som sist, men det blir det säkert!!

Tack för mig!

4 kommentarer:

Blaa sa...

Sorry att jag inte kommenterat mer, då du är flitig på min blogg. Har vart lite annat just nu bara.

Ha det skoj på tjejfesten och ta en riktig bläcka!! Det behöver du.

Tessan sa...

Ska oxå ta mig i kragen och lämna lite mer respons :)

Håller definitivt med föregående talare - Jag vill se en riktig PARTYBRUD imorgon!! Ska bli hur kul som helst, ser fram emot det!

Ses imöra.
Kramar

Anonym sa...

Så lyxigt att ha någon som kommer och tar de små när ni ska till förskolan. Det skulle uppskattas hemma nu vet jag... Jag slapp ju ta båda vändorna.

/J

Anna sa...

Varsågod! :-) Visst är det roligt med kommentarer, jag håller med. Och du är ju flitig hos mig med!

Håller med J om att det är skönt att du har din mamma, speciellt när P är borta också.