torsdag 29 april 2010

Snart 1 år!

Tårta är beställd, kakor är bakade, presenter är köpta och inslagna, kort är inskickade till tidningen (jag o P hade bestämt kort men sedan tyckte jag att de skulle vara lite mer uppdaterade så sista dagen för inskickning tog jag lite kort, men T är så himla nyfiken på kameran så henne blir det bara närbilder på för tillfället - som kortet jag tog i dag - och S han är alltid så upptagen med annat, så han blev det ett litet suddigt kort på - men inte riktigt så suddigt som nedan!). Ja nu är det bara lite småfix som ska ordnas, sedan kan vi fira 1-årskalas!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Har tänkt på dina små ettåringar flera gånger i veckan, men nåt kort har jag inte fått iväg, så det får blir en stor GRATTIS-hälsning här istället! Hoppas att ni får en trevlig dag imorgon.
Kramar till er alla!
/J m familj

Tessan sa...

GRATTIS Sixten o Tuva!!

Hoppas vi ses vid Valborgsmässoelden :)

Kramar från Emil, Alma, Tobbe o Terése