måndag 24 augusti 2009

Efter lunch klädde vi på barnen (alldeles för mycket märkte vi efter ett tag!!) och gick ut i trädgården. P. klippte gräset och jag gick lös med kameran - jag har svårt att hejda mig när jag är på det humöret!!
Avtryckarfingret går varmt! Sedan tog batterierna slut i kameran så jag fick gå över till sekatören istället! Men det är minst lika roligt!! För er som inte vet går jag också under smeknamnet "sekatör-marodören" - det far kvistar och grenar när jag kommer i gång! Jag kan liksom inte låta bli när jag är ute i trädgården - det ska bli intressant att se om det finns någonting kvar över huvudtaget på vår tomt om några år!!! '

Det visade sig bli en super skön eftermiddag i trädgården. Vi fick vi flera besök av grannbarnen som var inne på tomten och lekte och sedan flera kortare spontan besök av bekanta! Det är det som är så härligt med att bo i Mariestad och i hus - trädgården, närheten till vänner och att det är så enkelt och smidigt att bara ses spontant, det behöver inte vara så avancerat! Sedan är det ju super kul att det bor så mycket barn runt omkring oss, vilka W. håller på att lära känna.












Inga kommentarer: