tisdag 18 augusti 2009

Mästerfotografen

Idag ställde hela vi upp oss hela familjen och sedan skulle min mamma fota oss - man kan väl inte beskylle henne för att vara en mästerfotograf direkt!! Eller döm själva:"Kommer allt med som man ser?" frågar mamma. Ja säger vi, sedan tittar jag på henne och kameran och ser då båda hennes ögon - hon kikar ut i ett litet hål som är mellan själva kameran och blixten. Vad gör hon tänker jag, man ska ju inte se båda hennes ögon?! Jag skrattade så jag grät. Och har svårt att hålla mig för skratt nu när jag tittar på korten - det blev två som ser ut som det översta och tre med skrattanfall!






2 kommentarer:

Blaa sa...

Helt underbart kort. Svårt att inte skratta själv.

Varje måndag är det invägning nu orginalet. Sen kör vi den som har gått ner mest i procent.

Anna sa...

Jag skrattade så jag grät jag också! Hysteriskt roligt! :-)