fredag 28 augusti 2009

Vår nya trappa

Vår trappa är sedan ett tag (nästan) klar! Det är en del saker som skall åtgärdas, tex räcket skall lackas om, skruvhål spacklas igen och målas över, ev en ram runt den lilla "tavlan" i hallen samt lite små missar som skall justeras. Jag retade mig något grymt på dessa i början men nu ser jag dem inte längre... så vi får väl se om de någon gång kommer att bli tillfixade!! Här nedan följer före och efter bilder vi tagit under det arbete som P. trodde skulle ta två, tre dagar - men det tog betydligt fler!! Och tog musten ur mig att sätta igång med nästa projekt! Bilderna kommer inte i exakt kronologisk ordning men jag vågar inte ändra på dem för då är väl risken att alla kommer huller om buller, bilden när P. sitter och grejar ska egentligen komme högre upp.







2 kommentarer:

Tessan sa...

Wow! Så fint det blev. Måste komma o kika så jag får se det live!!
Kram

Om oss sa...

Tack! Ni är så välkomna!!