lördag 12 december 2009

bad för första gången

I dag var det premiär för Sixten och Tuva att följa med och bada i simbassängen. De brukar sova den tiden så de har aldrig följt med tidigare, men eftersom det var sista gången innan juluppehållet så tänkte vi att alla skulle gå. Det är lite pyssel när man ska i väg så där allihop så jag tänkte att det blir bäst att jag packar åt alla (även P)! Vi promenerade till bassängen, när vi nästan var framme kommer jag på att jag glömt min bikini - är inte det typiskt mammor; man tänker på alla andra men glömmer sig själv! De som arrenderar badet lånade ut sin bil till mig så jag kunde åka och hämta den - så himla snällt!

Väl i badet hade vi det mycket bra. De andra tre familjerna var inte där så vi var helt själva. En bra start för S och T tror jag, lugnt och skönt. Men Wilma undrade var alla hennes kompisar var. S och T trivdes i vattnet. Och de somnade som stockar efteråt. Då passade vi på att äta lunch på en restaurang.























































1 kommentar:

Anna sa...

Vilken lyx att ha hela badet för sig själv! Såg ut som om ni hade en toppenförmiddag.