fredag 11 december 2009

Skönt med fredag!

De senaste 2 veckorna har P varit ute och flängt en hel del med jobbet. Det plus att S efter 6, 7 veckor fortsätter att hosta och snora (var på sjukhuset med de båda i tis.) gör att man blir lite trött.

När jag pratade med Terese i går och hon sa att W kunde komma och leka hos dem idag. Så nappade jag på erbjudandet. Medan S och T sov gjorde jag likadant. Super snällt, Tessan!
På em när jag hämtat W så dekorerade vi pepparkakshuset.

I kväll var det jag som kockade (ovanligt för att vara vår familj. Har tyvärr inga bildbevis!). P och barnen tittade på en film som P hyrt.
Den var ganska läskig tyckte W, så det var skönt att sitta och krama pappa!









Några som tyckte filmen var bra var S och T!
Middagen smakade bra och vi hade super mysigt! S och T fick smaka på isglass för första gången - det var spännande. T gillade det, men inte S.!


Mätt, nöjd och glad!
Kvällen avslutades med bus och skoj! Nu ligger alla barnen och sover och jag sitter och bloggar, tittar på tv och pratar med P - tur att man är tjej!
Ha en skön helg!






2 kommentarer:

Tessan sa...

Ser ut som ni hade en mysig eftermiddag/kväll. Sixten ser ju helskön ut på kortet =)

Ja, jag tror oxå att det är tur att du, jag o alla andra (tjejer)vi känner är tjejer, hur skulle det annars har gått, det skulle hur som helst inte ha blivit så mycket gjort ;-)
Kramar

Anna sa...

Tur man har bra vänner! Härligt när barnen har blivit så stora att de kan leka borta hos en kompis. En helt nu värld öppnar sig :-)