söndag 17 maj 2009

Återigen en skön helg till ända. Vi har varit ute mest hela tiden. I går var vi, tillsammans med An. & Je. + barnen, i Aspuddens parklek. Tjejerna red på varsin häst - två gånger och sedan grillade vi korv, lekte i lekparken, tittade på de andra djuren och fikade på en filt i gräset. Vi vuxna fick också tillfälle att bara ligga och slappa i gräset medan alla barnen sov! Mycket skönt!

I dag har vi också varit ute mest hela tiden, vi har varit i parken både fm och em. Det har blivit två promenader i "hundparken" för att titta på ett hackspettbo som vi upptäckt. Vi tittade på när hackspett föräldrarna kom och flög in för att mata sina ungar. Mycket spännande!

Peter och Anna var och hälsade på en sväng vid lunch idag, de hade med sig presenter och en hel kasse med barnkläder, hakklappar och dyl. Helt kanon - man tackar och bugar!!!

I morgon är det dagis igen för W. (om hon inte blivit sämre och mer snuvig, hon har varit väldigt snuvig men feberfri i helgen). Så jag har börjat planera för vad jag ska hinna med de närmsta dagarna. Det gjorde jag förra måndagen också. Jag tyckte det var så skönt att jag var så pigg (det var sån skillnad mot efter W. och i slutet av graviditeten! Fick tom höra från folk - två dagar i rad - att jag såg oförskämt pigg och fräsch ut för att precis fått tvillingar.) och hade tänkt ut massor av saker som jag ville göra - och sedan blev jag sjuk!!! Det är så himla typiskt!! Vi får verkligen hoppas att det inte blir samma sak igen bara för att jag sitter här och planerar...




Inga kommentarer: