tisdag 19 maj 2009

Tisdagen den 19 maj




I dag har jag varit och klippt mig (höll på att försova mig, skulle klippa mig kl.10.00 inne vid Mariatorget. P. lämnade W. på dagis och jag fick sovmorgon. 9.22 vaknade jag, jag trodde att P. skulle komma in och väcka mig men han låg och sov så gott i soffan! Så jag fick fart i baken, frukost och kläder på i en rasande fart, sedan tunnelbanan in - jag hann precis i tid!)
Sedan åkte jag hem igen, vi åt lunch och vidare till Huddinge sjukhus för att kolla bebisarnas hörsel (proven var bra!). Apoteket och Babyland efteråt, lilla syster är snuvig så vi köpte bl a koksaltlösning och en "NäsFrida". Väl hemma igen och ammade jag - brösten var sprängfulla efter att inte ammat sedan halv sju i morse!!
Jag gick och hämtade W på dagis. Vi gick till Parken, träffade An, Jojjan och Lo. Lekte där en stund och sedan gick vi allihop en promenad i Hundparken till Lilla parken. Solen började skina efter en annars liten mulen dag så det var kanon skönt!
Vi var hemma strax efter 17 och då var det dags för middag, sedan Bolibompa och gos i soffan!
På bilderna är det jag och mina två små goa tjejer!!! De får mycket pussar och kramar de små - W har än så länge inte tröttnat på att gosa med dem!


Inga kommentarer: