tisdag 26 maj 2009

Sixten 3 veckor och 5 dagar!


Det är jag som är Sixten. Jag är en ganska lugn och cool kille som aldrig tackar nej till mat, när den än serveras! I vår familj får man ju anpassa sig när det gäller mattider, men det spelar inte mig någon roll - så fort jag får in bröstet eller nappflaskan i munnen så är jag på - till skillnad från syrran, om hon sover går det knappt att få liv i henne trots att det är godsaker på gång!
Konstig prick det där, mat som är så gott! Jag brukar alltid tömma flaskan jag får. Förrutom att suga på napp oh käka mat tycker jag väldigt mycket om att titta på folk - jag kan verkligen konsten att stirra ut dem!
Jag är nöjd mest hela tiden men kan bli mycket bekymrad om jag tappar min älskade napp.
Ibland blir jag om möjligt än mer bekymrad och förvånad när jag får in den i munnen igen men efter en stund bli jag nöjd igen, om jag samtidigt får klappar på kinden är allt frid och fröjd igen!
Enligt mamma och pappa ser jag ut som en liten gubbe med massor av roliga miner och en rynkig och bekymrad panna (vilken jag nog ärvt efter min pappa!). Men jag tycker att jag ser cool ut!








Inga kommentarer: