fredag 25 september 2009

marknad

Igår var det marknad i stan. Det är det varje vår och höst. Och det har det varit så så länge jag minns. Jag kommer ihåg när vi var där när jag gick på högstadiet och köpte märken att sätta på Salomonryggsäcken.

Utbudet på marknaden är väl inte så värst stort eller varierande - ändå var jag där två gånger i går! På förmiddagen med S och T, mamma, Terese, Alma och Gudrun. Jag köpte ett par kanon sköna tofflor, fryspåsar, märken till W "Foppa-tofflor"(som hon blev super glad över, hon ville ha på sig dem till dagis i dag - personalen skattade lite; vantar, mössa , höstjacka och tofflor!) plus tio par strumpor!

På eftermiddagen åkte jag och W ner. Då blev det den största heliumballongen, karusellåkning och ett par träskor till mig. Nu är man lantis på riktigt!! hihi

Inga kommentarer: