söndag 14 mars 2010

Middag och melodifestival

I går träffade vi fam. Hammer, det var ett tag sedan vi träffades hela familjen så det var jätte kul! Vi bjöd på middag, en krämig god pasta, men det var bara jag och P plus barnen som åt, Tess och Tobbe åt dietsoppa. Jag och P drack öl och vin men Te och To drack bara vatten, bubbelvatten, det var ju i alla fall lördag! ;) Jag och P fortsatte sedan med choklad, godis och whiskey. Men Te och To var ståndaktiga! Jag och P skrattade och hånade deras torftiga mat men de kommer med all säkerhet att få ge igen - då de i sommar kan skratta åt oss när vi står i vassen och skyler våra lönnfeta kroppar medan de ligger och steker sina vältrimmade!
Klockan 20.00 startade Melodifestivalen och ett måste när man umgås med slagerdrottningen nr. 1. ;) Det var jätte kul att titta på den, och få göra det med Terese! Många bra bidrag och många olika förslag på vem som skulle vinna - men vi var överens om att inte rätt låt vann.

3 kommentarer:

Tessan sa...

Vet du va? Vi kanske får stå i vassen ihop (inte för att du behöver stå i vassen!). Jag menar, vem vet... när vi väl börjar äta igen kanske jag fullkomligt kommer att vräka imig. Idag har har barnen och Emil´s sovkompis ätit Happy Meal. Jag trodde jag skulle dö. Var så suuugen!!!
Vi ses imorgon!

Anonym sa...

Vem höll du på då? Jag höll på Salem, men tycker att vinnaren var jätte bra också. Men M dansade mest till Ola.

Kram
/J

Blaa sa...

Lät ju hur mysigt som helst. Själv satt jag....just de, själv medan Christine jobbade. Jag tittade dock inte på melodifestivalen utan Discovery :)