torsdag 4 mars 2010

Veckans stora bukett!

Går även denna vecka till min mamma och Ruben som hjälper till så mycket. I dag var mamma med oss på sjukhuset, i går var W där nästan hela dagen och det var mycket bra eftersom S var så hängig. Mamma kommer ofta hit på mornarna så jag slipper ta på S och T när jag går och lämnar W etc etc etc. I kväll erbjöd de sig att komma hit också, men jag tyckte att de skulle vila upp sig lite (för jag kanske behöver mer hjälp de närmsta dagarna...).
Ni är helt super jag vet inte hur jag skulle klara mig utan er! Massor av kramar till er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart att vi hjälper till med de goa små barnen.Vi tycker det är bara är roligt, så det gör det gör vi gärna.

Kram Ma

Anonym sa...

När man ska göra sin första kommentar så skriver man lite tokigt.Jag hoppas att du förstår vad jag menar.

Vi tycker att det är roligt att hjälpa till med barnen så det gör vi så gärna.

Anonym sa...

Det är guld värt att ha sina föräldrara/svärföräldrar!
Kram Jjo

Anna sa...

Helt ovärderligt att få den vardagshjälpen! Fantastiskt att dem så nära! Heja M & R!