fredag 5 mars 2010

Mr Röj har blivit Mr Mys

Självklart är det skit tråkigt att S är så hängig, men W tycker nog att det var rätt kul. I morse lekte de på golvet och S låg stilla - det gör han aldrig annars!
Han har inte alls haft någon ork i dag och i vaken tid har han mest suttit i mitt knä, och varit så gosig och mysig. Och jag har passat på att gosa med honom.
Att byta blöja på honom är också en dröm, han ligger stilla, annars är det en pärs, jag och P brukar få hjälpas åt för att få det genomförbart!
Klart att jag hoppas att Mr Röj blir sig själv snart igen... men jag kommer nog sakna de senaste dagarnas mys- och gosstunder... ;)

1 kommentar:

Tessan sa...

Hoppas att ni är bättre nu allihop! Det vore väl själva f-n om inte kunde få till det nu på lördag. Hoppas verkligen på att vi kan ses!
Kram