onsdag 25 november 2009

Jaha, då var man ett år äldre då!

I morse sjöng P och W för mig i sängen. Efter det frågade W var alla paketen var. Är de här uppe eller där nere?! Eftersom det inte var några där uppe gick hon hoppfullt ner och letade. Hon trodde först att de låg på bordet men det var bara massa tvätt jag vikt kvällen innan. Jag såg hur ögonen tändes till på henne för att sedan släckas igen när hon såg vad det var! Men var är alla paket, frågade hon mycket besviket. Men det var inget mot vad jag var! ;)

Det är ju inte så mycket att fira när man blir så här himla, ofantligt gammal men jag tyckte att det kunde vara roligt att träffa min familj (de som bor i närheten) och bara umgås lite. Så de har varit här i kväll och ätit smörgstårta och fruktsallad med glass.
Och jag fick paket! Men W tyckte inte att det var så värst mycket. När hon skulle gå och lägga sig frågade hon; fick du inga mer paket?!
Men jag är nöjd, det är lite skillnad nu och förr - då var ju paketen så himla viktiga och man längtade och längtade efter sin födelsedag! Nu bir man glad av ett sms! Men jag fick en stegräknare som jag önskat mig, så nu ska jag bli peppad att ut och gå igen. Och sen fick jag bl a en stor härlig häxsax (tror eg att den varianten heter ngt annat som jag inte kommer på nu) som får mig att vilja ut kapa grenar, sen hoppas jag att jag vinner en massa pengar på spelpresentkortet!

2 kommentarer:

Anna sa...

Och jag skäms naturligtvis massor när jag läser det här inlägget för hur gärna jag än vill kan jag inte påstå att jag kom ihåg din födelsedag innan - i år heller... Men bättre sent än aldrig!

STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!! Kram från oss alla i fam Crozzoli

Om oss sa...

Tackar tackar