måndag 8 februari 2010

Det grämer mig.

För ett tag sedan kom P hem med en ny matta till vårt vardagsrum, en vårgrön lurvig sak. Den passade jätte bra och vi var mycket nöjda! Tills igår... det första jag ser när jag kliver in på IKEA var en matta på pricken lik den P köpt men så klart billigare! Jaha där kunde man tjänat in några slantar och nu är man inte ensam om den mattan mer (precis som man skulle vara det annars!)!
Som sagt de har ju allt i det där varuhuset - i våras hade vi sett ett par snygga utemöbler i en tidning, vi letade överallt efter liknade, köpte till slut en soffgrupp som jag tyckte var ok (absolut inte så snygg som i tidningen!) sen får vi se att just den soffgruppen på IKEA. Vad har vi lärt oss av detta?! Åk alltid till IKEA först...

4 kommentarer:

Om oss sa...

OM man vill hitta billiga saker som man INTE är ensam om!

Blaa sa...

www.bolagret.se
www.ilva.se

Bra skit

Om oss sa...

ok - det ska jag kolla!

Anonym sa...

Jo, visst är IKEA bra när man väl kommer dit och har en jätte lång lista på allt man ska ha. När man sen kommer hem har man ändå glömt hälften!!
Kram Jjo