söndag 14 februari 2010

Lugn söndag

Helgen har varit lugn och det har känts välbehövligt. Vi hade tänkt hänga med fam Hammer både fredagkväll och i dag men beslutade oss att eftersom flera är krassliga skjuta på det. Jag har ju varit ensam med barnen sedan i fredags morse. De sista nätterna har inte varit speciellt roliga, S och T har varit snuviga och hostiga och sovit oroligt, framför allt i natt, inte alls kul! Jag gick och la mig tidigt i går och i morse sov vi till åtta så jag kände mig ändå rätt pigg när vi klev upp - men det satt i till lunch ungefär... då jag klädde på kidsen (bara det är ju en pärs, med alla dessa kläder!) och satte ner dem i vagnen och gick till ma och Ru.


Vädret var kanon fint, blå himmel och frostiga vita träd. S som precis hade vaknat hade ingen lust att sitta i vagnen så han fick sitta i pulkan med W. Det tyckte de båda var jätte kul!


På em gick mormor ut och gick med S och T. W och morfar gjorde våfflor och jag la mig och vilade - super skönt! Sedan kände jag mig som en människa igen!

Sixten & mormor

Tuva & mormor

I natt någon gång kommer P hem igen - det ska bli skönt det med!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att ni är lite sjuka, men det blir nog bättre snart! Åh vilka fina foton du tar, jag blir så himla inspirerad av dig.
Kram, kram Jjo

Anonym sa...

Vilken tur att mormor o morfar finns i närheten o kan hjälpa till ibland. Hoppas ni kryar på er. Kram Gudrun

Om oss sa...

Kul att jag kan inspirerar någon!:)