måndag 15 februari 2010

OS-guld och omplantering

Det är det som gäller för kvällen! Har precis sett när Kalla fixade ett OS-guld till Sverige. Jag blev tårögd! Så himla kul!
Nu är jag tillbaka från att ha sett intervjun med henne - jag stod med ett stort smile i hela ansiktet + att tårarna steg i ögonen igen! Vilken tjej! "Så himla lätt att tycka om" som de sa på TV. Det håller jag verkligen med om!! Ett stort grattis till henne! Och Haag var ju super bra hon också!
Samtidigt (?!) som jag kollar på tv håller jag på att planterar om blommor (och boggar!)! Det hände en olycka idag som jag behövde ta tag i och det drog med sig ett par blommor till - annars hade jag aldrig gjort det idag.

2 kommentarer:

Anna sa...

Åh, du är duktig du! Men det krävs nästan en oförutsedd händelse för att man ska få tummer ut och göra sådana saker...

Tessan sa...

Var oxå väldigt rörd igår när hon vann!!
Ringer dig ikväll och kollar hur det blir på torsdag - om vi åker till Sthlm!?

Kramar