onsdag 17 februari 2010

Tjejhelg i Sth

I morgon ska jag och Wilma åka till Sth och hälsa på Josefine med familj. Det ska bli jätte kul, både jag och W längtar! Vi ska bl a åka till Junibacken, vi var ofta där när vi var föräldralediga så det blir ett kärt återseende. Kärt återseende blir det ju så klart också för tjejerna att träffa varandra. W har sagt flera gånger; Jag vill sova hos Josefine många många nätter! Får jag det?!
Detta kort hittade jag för ett tag sedan i P mobil (vet inte riktigt varför han tagit det men tror att det är tagit när mobilen var ny och han testade kameran). När vi bodde i Sth lekte W mkt med sitt duplo - och då var alltid dessa två figurer Josefine (den rosa) och Wilma (i keps). Alla familjemedlemmar hade sina givna figurer, t ex så var giraffen "pappa Jens"!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, va mysigt att åka dit bara ni två. Kör försiktigt!
Kram Jjo

Anna sa...

Ha det så roligt i Sthlm! Och på junibacken!
Kram