onsdag 2 juni 2010

Morsdag

Angående mitt senaste inlägg fick jag ett mail från Jennie där hon skrev; "du borde få medalj, semester och en fin present!" Och det tyckte jag med! Och då passade det ju bra att det var morsdag, dagen efter P kom hem. Tror ni jag fick något?! Det fick jag men det var efter påtryckning från mig! Hur kul är det då?! Lite spontanitet vore ju inte så dumt, framför allt eftersom jag verkligen är värd det. ;)
Låter som jag är jätte bitter, men jag är inte bitter - som Robban-Tony-Richardsson-Gustavsson brukar säga.
P och W åkte och handlade fina blommor och en ängel. Jag hade sagt innan; "Jag vill inte ha några ICA-blommor!" och det blev det i alla fall inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm till mitt fösvar måste jag säga var borta hela veckan kom hem lördag kväll då har man prio. på att umgås med sin härliga familj i stället gör att springa runt i butiker.
PS snygging vad fick jag på fars dag? Ja visst ja. INGET
Puss /P

Om oss sa...

Jo det var nog någon trisslott och lite icke-ica-blommor. Mycket väl genomtänkt ;)