torsdag 22 oktober 2009

fika med Tess & barnen

Det blev ingen städning av nedre våning i går, jag hade så himla ont i huvudet så jag tog det bara lugnt och moffade godis och ostbågar. Det hjälpte! Jag vet inte om det var vilan eller allt godis (kanske illamåendet slog ut huvudvärken...).
Jag har haft ont i huvudet så himla många gånger i min dag och det brukar faktiskt bli bättre om jag äter en massa godis - vet inte om det är inbillning men vad gör det om det funkar!
Denna vecka har det blivit en massa godis och fika, får ta nya tag nästa vecka!
I dag var Terese, Alma och Emil hemma hos oss och fikade och lekte. (Så Alma fick smaka på kakorna som hon vart sugen på när hon såg bilderna här på bloggen.)

Här matar Alma Sixten och Tuva med plastmat - hamburgare och korv med bjöds det på!

Emil ger Sixten lite tips hur man använder en mobiltelefon - Sixten verkar mycket imponerad!

Tittut! Wilma inne i tältet.

3 kommentarer:

Tessan sa...

Tack för igår!
Goda kakor :-)
Ha det så kul i helgen!
Kramar

Anna C sa...

Jag blir så avis på att ni ses jämt. Jag vill också var med! :-(

Om oss sa...

Ja, det är faktiskt jätte kul att ha vänner så nära och att det är så enkelt att åka och hälsa på! En av fördelarna med en liten stad.