onsdag 7 oktober 2009

I går eftermiddag var Terése, Emil och Alma här. Jätte trevligt, vi åt mellis, fikade, barnen lekte och vi mammor snackade! Jag vet inte om Terése tyckte det var lika kul hela tiden, Alma visade nämligen tydligt att hon var 2 1/2!!
Mig gjorde det absolut ingenting och jag tror inte att Wilma brydde sig heller. Men jag vet ju hur det är när Wilma håller på så där. Jag tycker att det är skit jobbigt! Nu kände jag mig helt lugn, och inte för att; va skönt, det inte är mitt barn. Utan mer för att det var bra att se det lite utifrån. Det klart att nu behövde jag inte lägga mig i, men jag tror många gånger det är vi föräldar som tycker att det är mer jobbigt än vad de inblandade barnen gör.
Efter besöket av T, E och A cyklade jag och W till "Sång och dans". Hon tycker det är jätte kul! Vi får se vad vi hittar på i eftermiddag, solen skiner och det är riktigt skönt ute så det kanske blir en promenad någonstans för att äta mellis ute...

Inga kommentarer: