onsdag 25 mars 2009

Magen v. 35

Wilma ligger i sängen, P. sitter framför datorn och jag sitter i soffan - framför datorn... jag har precis stekt ett gäng pannkakor. W. ska på utflykt i morgon på dagis, då de ska ha med sig matsäck.

I dag var vi i parken efter dagis, det var jätte skönt väder och det var många av dagiskompisarna där och framför allt bästisen så det var kul. Det blev premiär att kissa ute - och det gick bra!! Jag lyfte upp henne (inte alls bra för min rygg!!) och hon kissade bakom ett träd.

Det är tråkigt att jag inte kan gå så mycket nu när det är så härligt väder, men i dag tog jag en kort sväng i sakta mak. Annars har jag mest tagit det lugnt i dag, sydde en till snuttefilt på eftermiddagen. Jag har planerat att bebisarna ska ligga och snutta på sina snuttefiltar, ta napp och nappflaska samt sova hela nätterna! Bra va?! ;-) När det gäller att pyssla så gör jag inte det så mycket, trots att jag har tid - men jag har inte riktigt ork och lust, kreativiteten saknas just nu. Men jag har sytt två tyllkjolar (till utklädning) och en snuttefilt.

I går tog vi kort på magen och nu är den så här stor!!!


Inga kommentarer: