torsdag 5 mars 2009

Nyfriserade!




Nu är hela familjen nyfriserade! Patrik klippte sig i går och jag har varit hos frissan i dag, min vanliga - sist var jag hos en annan och var inte alls nöjd så det kändes bra att vara tillbaka till en som vet hur det ska vara! Jag passade på att tona håret också, det var skönt att bli ompysslad! Wilma klippte jag ju häromdagen, men var framme med saxen i dag också för att jämna till luggen som blev lite sned.

Wilma är ju badtokig och hon gillar att diska, vilket hon ofta vill göra. För ett tag sedan skulle jag skala potatis och hon skulle hjälpa mig, men efter en kort stund vara alla kläder av och hon hade hoppat i diskhon och badade och plaskade!! Detta var innan jag klippt henne - vilket syns!

Både i går och i dag har jag varit jätte trött, så jag ska nog snart gå och lägga mig och sova. Så god natt och sov gott!

Inga kommentarer: