tisdag 10 mars 2009

väldig beslutsångest och otroligt nyfiken!!

Nu har jag kommit hem från Me and I partyt, det var massor som jag blev sugen på att köpa - vilket jag inte trodde innan men det var mycket som såg fint ut när man såg det i verkligheten! Så jag hade verkligen beslutsångest och sedan ångest att jag handlade för mycket! Men det var trevligt att sitta och prata med de andra. Jag bakade en kladdkaka i eftermiddags och bjöd på och den var väldigt, väldigt kladdig trots att jag hade inne den längre än den skulle!!

Nu har jag jätte ont i ryggen och sitter i soffan slappar. I morgon blir det fullt upp!!! Först ska vi på ultraljud, sedan till banken och prata lite, där efter på föräldrautbildning genom tvillingklubben! Phu jag blir stressad bara jag tänker på det! ;-) Wilma ska vara hos sin bästis, Jossan, på eftermiddagen och kvällen när vi är på utbildning - hoppas att det går bra!! Att hon sköter sig och inte blir till besvär för dem!

Jag är väldigt nyfiken på att se ultraljudet - se hur de ligger nu och hur mycket de väger!!

Inga kommentarer: