måndag 2 mars 2009

Ny månad!!! Snart vår!!

I går när vi satt i bilen hem från M-st så blev jag så glad över att det var ljust så länge! Vi har nu kommit in i mars, den första vårmånaden, så himla härligt!! Jag började tänka på mer saker som gjort mig glad den senaste veckan och här kommer en lista över fem saker som gjort mig glad den senaste veckan.

1. Att få träffa Wilma igen!!! Det var vädigt skönt och välbehövligt att få vara ensam en vecka och ladda batterierna men det var super härligt och kul att träffa henne igen!

2. Att träffa Patrik, han var ju i Las Vegas i en vecka och kom hem i fredags. Ibland tror jag att det är bra att vara ifrån varandra för att kunna sakna, uppskatta och inte ta varandra så för givet!

3. Att jag har mamma och Ruben som hjälper till med Wilma. Jag hade inte orkat att ta hand om henne själv när både hon och jag var sjuka. Även om Wilma är sjuk så vet jag att hon har det bra hos dem, jag är trygg med dem och jag vet att hon tycker om att vara hos dem. Jag är jätte gla och tacksam för att de hjälpte mig!

4. Att allt såg bra ut när jag var hos läkaren och barnmorskan. Jag var väldigt trött den dagen men att alla prover visade sig vara bra, det kändes mycket skönt! Samt att jag har kommit så långt i graviditeten, det är ju vanligt att tvillingar föds för tidigt. I dag är jag inne i vecka 32 (31 + 1) och är glad för varje dag och vecka som de håller sig där inne, även om det börjar kännas i kroppen!!

5. Som sagt - att våren närmar sig och det blir ljusare ute. Det är så himla skönt!!

Det var min glad-lista för vecka 9, 2009! Ha det gott och ta hand om er!!

Kram Sofia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sofia.

Nu har jag läst lite på din blogg, kul, älskar bloggar ska nog fixa en innan det blir pension.
Hoppas du skrider till verket det är hög tid. Ni är så välkomna.

Ha det gott nu ska jag kolla Leila gillar henne och hennes olika bakverk.

Vi hörs.

Irene