måndag 27 april 2009

5 dagar kvar, kan det vara sant!!

Trodde nog att de ville komma ut i natt, förberedde Jens och Annica på att vi kanske ringer i natt. Men icke sa nicke!! Pratade med Anna igår och hon hade nya förmaningar till mig, jag har legat och tänkt på det i natt och jag ska nog lyssna på henne - hon har rätt så jag ska ta tag i det, bara sova lite först...Lite kryptiskt kanske, men jag ska berätta en annan dag, när jag är lite piggare...alltså om en så där tio år...

I dag står det fem dagar kvar på bebisnedräkningen, jag kommer ihåg när jag började blogga och ville sätta in nedräkningen (men fick inte till det, det var långt senare som P hjälpte mig) då var det långt över 100 dagar kvar. Och nu fem, trodde aldrig jag skulle gå så länge!! Men det känns som de inte vill komma ut, som om jag kommer att gå så här resten av livet...

Inga kommentarer: