torsdag 16 april 2009

Har kommit hem från ett läkarbesök, skulle eg. varit där förra torsdagen men då blev läkaren akut magsjuk efter att ha ätit räkor så det blev inställt. Men nu var jag i alla fall där, det hände väl inget speciellt utan det var mest prat om förlossning.

I går var vi på banken så nu är husköpet klart!! Vi är nu husägare, helt otroligt!!

Mina planer för dagen är att uträtta några ärenden, åker nog en sväng till Skärholmen, känner som tur är inte sån trisstess längre som jag hade i tisdags, har kommit in i mitt vanliga lunk igen! Och känner mig mycket utvilad, kan verkligen ta det lugnt nu när W. är i M-st.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena Orginalet!

Jag blev inspirerad utav dig så jag startade också en blogg. Gå gärna in och titta och kommentera.

http://www.leifblaa.blogspot.com/

Kram Blaa