måndag 20 april 2009

Softat

Sov ganska dåligt i natt också, mådde så himla illa efter mitt godis frosseri så jag trodde jag skulle kräkas! Sedan var jag skit törstig men hade ingen lust att dricka, för jag ville inte springa på toa mer än vad jag redan gör! Det var som att välja mellan pest eller kolera.

Så efter att ha lämnat W på dagis så la jag mig och sov och sov hela fm. Sedan softade jag resten av dagen, scrappade lite faktiskt - det var ett uppslag som legat framme ett bra tag men som jag inte varit nöjd med men inte fått någon inspiration att göra något annat med så i dag bestämde jag mig för att det fick se ut som det gjorde. Och det blev väl helt ok - inte det bästa kanske men jag ligger ju efter en hel del så jag måste få undan lite. Knoddens album kommer vara betydligt tunnare än W. - det kommer inte finnas tid eller ork för de stackarna!!

P. hämtade W från dagis och sedan gick de till parken och lekte. När de kom hem var W på strålande humör och vi gosade och hade det så mysigt! Vi sa det i går jag och P att det var så härligt att se att hon efter veckan i Mst fått rundare kinder samt att de fått fin färg efter all lek utomhus. Hoppas att hon kan hålla sig frisk ett tag så att hennes matlust håller i sig!!

Det var allt från min lugna dag, snart ska jag krypa ner i sängen - igen - det ska bli skönt!! Sov gott!

Kram S.

Inga kommentarer: