tisdag 7 april 2009

Helt otroligt...




I dag var jag hos barnmorskan, det var 1 1/2 vecka sedan jag var där sist och jag hade gått upp 3 kilo under den tiden - hur är det möjligt?!? Inte undra på att jag känner mig skit stor och otymplig!! Jag har svårt att gå, det blir bra kortare sträckor och att vända mig i sängen är ett stort projkt! Jag känner mig som en fet flodhäst! I går kväll stod jag och tittade på magen i spegeln, och tyckte att det var helt otroligt att den är SÅ stor. Den står rakt ut, som en raket! Jag tycker att den liknar nosen på ett flygplan! Min barnmorska säger; Först kommer magen och sedan kommer du! Och så är det verkligen!!

I dag efter dagis var P. & W. i Parken och lekte med Jojjan. Sedan följde J. med upp till oss och åt och lekte. Det gick jätte bra, de har så kul tillsammans!! Bland annat så prydde vi påskriset och de lekte i tvillingvagnen - väldigt praktiskt med två liggdelar när man är två kompisar som vill ligga i vagnen! Det känns mycket tråkigt att vi ska flytta i från Wilmas bästis!!

Inga kommentarer: