onsdag 15 april 2009

Långtråkigt!

Just nu känns det väldigt långtråkigt att bara gå hemma - men om ett par månder kommer jag väl tänka; "Varför njöt jag inte mer, eller varför gjorde jag inte det och det osv..." Nu är min tillvaro super lugn och om någon månad kommer den vara allt annat än super lugn!!! Konstigt!!

Jag orkar och kan inte göra så mycket just nu. Det är väldigt tungt med magen och det vore skönt att bli av med den, samtidigt är det ju bra att de små filurerna är kvar där inne så länge som möjligt - så jag är lite kluven! Men nu är det bara max 2 1/2 vecka kvar (har läst att man inte låter tvillinggraviditeter gå över tiden - det är ju skönt att veta!) så det ska jag väl klara av!

W. är kvar i M-st hos ma och Ru och har det super bra, det är ju så härligt väder så de är ute mycket.

Inga kommentarer: